Dacă este cazul, fiecare produs comercializat de EDUJOC beneficiază de termenul de garanție menționat după caz, în certificatul de garanție al produsului și cu respectarea întocmai a Legii 105/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicată și actualizată. Detalii despre trăsăturile caracteristice ale fiecărui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia.
8.7.2. În cazul în care EDUJOC nu poate executa contractul din cauză că produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre această indisponibilitate, la data la care EDUJOC ia la cunoștință despre acest caz.
8.7.3. În eventualitatea depășirii termenului de livrare indicat la art. 8.6.2, EDUJOC va informa Clientul prin e-mail și poate agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioadă ce nu va depăși termenul de livrare prevăzut inițial. În cazul în care, în cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanță și anularea comenzii. Clientul are la dispoziție un termen de 3 zile lucrătoare de la data emiterii notificării de informare pentru a-și exprima opțiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de către EDUJOC a unui răspuns din partea Clientului în termenul precizat va fi considerată un accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. În toate cazurile în care Clientul își exprimă opțiunea în scris pentru rezilierea contractului și anularea comenzii, dacă produsul a fost deja plătit de acesta, EDUJOC va înapoia sumele plătite conform art. 8.4.7.